Bestellen & Betalen
Hoe verloopt het bestelproces?
Het begint natuurlijk bij het vinden van een artikel dat je wil kopen, heb je een mooi artikel gevonden (en is je maat er nog) dan kan je deze toevoegen aan de winkelwagen, je gegevens invullen en veilig betalen via je eigen bankomgeving. Vervolgens wordt je bestelling naar je opgestuurd.
Wanneer wordt mijn bestelling in behandeling genomen?
Pas wanneer de betaling is geslaagd wordt je bestelling definitief in behandeling genomen. Wanneer je een factuur hebt ontvangen per e-mail is de betaling geslaagd en is je bestelling in behandeling genomen.
Wat houdt ‘Inloggen’ in?
Je kunt kiezen om een account aan te maken. Een account heeft een aantal voordelen, namelijk het eenvoudig terug kunnen zoeken van je eerdere bestelling. Daarnaast kun je hier eventuele retourzendingen aanvragen en hoef je niet bij iedere bestelling opnieuw je gegevens in te voeren.
Hoe zijn mijn eerdere bestellingen zichtbaar?
Je bestelling kun je terugvinden op de pagina van je account.
Op welke wijze kan ik een bestelling annuleren?
Zolang je nog niet hebt betaald is je bestelling niet in behandeling genomen. Pas wanneer de betaling is geslaagd en je de factuur hebt ontvangen is je bestelling definitief. Indien je na betaling je bestelling alsnog wilt annuleren kun je contact met ons opnemen.
Welke betaalwijzen zijn er?
Je kunt je bestelling betalen per iDeal of SEPA Overboeking.